Minulta kysytään aina ja joka välissä ja tapauksessa... koska niitä lapsia alkaa tulemaan.... mikään ei ole niin inhottavaa kuin se että oman kyläläiset tulevat kyselemään että "SAAKO SINÄ ?" minä kun en voi lapsia saada.... minut joka tapauksessa syyllistetään.... oli syy lapsettomuuteen minussa tai miehessäni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!